Proč již nejsem členkou TOP 09

23. 03. 2012 15:40:00
Nová politická strana, TOP 09, rok 2009. Zaujala mne svým programem, tím, že byla nová, zdála se být korupcí a "těmi zlými politiky" nepolíbená. Po rozhovoru se zakládajícím členem místní organizace v mém městě jsem si říkala, že je to zcela jistě "to pravé". Nechtěla jsem dělat nějakou politickou kariéru, ale pracovala jsem a pracuji jako dobrovolník pro občanské sdružení Dia Help, v té době jsem pracovala v neziskové organizaci a měla jsem pocit, že skrze novou politickou stranu bych mohla lépe a více pomoci.... Nestalo se.....

Do místní organizace začali být přijímáni lidé, kteří mně jako lidé "prostě nesedli". Což se samozřejmě může stát, jde o osobní názor. Varovala jsem, že podle mých zjištění jsou do strany přijímáni lidé, jejichž příbuzní či obchodní partneři zastavávají různé pozice v "konkurenčních" politických stranách, a to nejen na komunální úrovni. Upozorňovala jsem na další "nedobré" skutečnosti, nelíbilo se mi, že jsou přijímáni bývalí komunisté. Na protest jsem den před komunálním volbami odstoupila z kandidátní listiny do těchto voleb, a nebyla jsem sama, také jiným tehdejším členům se situace příliš nezdála. Ale proč to všechno píšu....? Rodina mne varovala, abych se do politiky nepletla, nyní jim dávám za pravdu, neměla jsem to dělat, "šla jsem do toho" skutečně s dobrou vírou, s přesvědčením, že i normální lidé s dobrým úmyslem mohou pomoci dobré věci. Nestydím se za to, že jsem to zkusila, je mi stydno za ty, kteří zůstávají....

Je mi stydno za ministra práce a sociálních věcí, kterého jsem se osobně ptala na situaci ohledně dětí nemocných diabetem a celiakií, ptala jsem se, zda se na ně v roce 2012 bude myslet s hodnocením zdravotního stavu pro účely přiznání příspěvku na péči. Jeho úsměv a milou odpověď - ano, na tyto děti myslíme, posuzovat se bude individuálně, rodičům vyjdeme vstříc a tyto děti na tom budou zcela jistě lépe - mám stále před očima. Vždy, když zjistím, že další rodiče zůstali bez příspěvku na péči, byl jim odebrán prodloužený rodičovský příspěvek, nevzali jejich malého diabetika do školky, protože je to přece obrovská zodpovědnost. Jeho maminka ovšem tudíž nemůže jít do práce, zůstává doma se třemi tisíci, protože vyšší příspěvek na péči nedostane, jak diktuje metodika pro posudkové lékaře, vždy si vzpomenu na jeho ujišťování, že bude lépe - není.

Loni jsem za Dia Help oslovila nejen všechny poslance a senátory s prosbou o pomoc, která se týkala pro diabetiky nepříznivých změn ve zdravotním zákoně, oslovila jsem také ještě jako členka TOP 09 poslance a senátory za tuto stranu, bohužel, zcela bez úspěchu, bez odpovědi, bez odezvy.... Co mají tito lidé na práci důležitějšího, než podávat pomocnou ruku potřebným, svým voličům, členům své vlastní strany...? Odpoví si každý sám....

Letos jsem prostě neuhradila členský příspěvek, tudíž již nejsem členkou, nelituji, nelituji ani získané zkušenosti, protože co mne nezabije, to mne posílí. Jsem nyní díky zkušenosti s touto stranou silnější.

A neděkuji za to.....

Autor: Lucie Jiříková | pátek 23.3.2012 15:40 | karma článku: 27.42 | přečteno: 1580x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Ostatní

Ladislav Jakl

Dělají z nás ženy! Nebo jen hlupáky?

Jsme všichni obětmi tajemného spikleneckého experimentu, kdy pomocí přísad do potravin globální vládci nadělají z chlapů zženštilé hermafrodity, neschopné plodit děti?

28.3.2024 v 18:55 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 67 | Diskuse

Milan Šupa

Čerpejme sílu ke vzestupu z prožití reality Ducha

Myslím, tedy jsem! Tato slova jsou lež! Jsou omylem! Kdo je akceptuje, sází na falešnou kartu a promrhává svůj život. Ztotožňování vlastní jsoucnosti s rozumem a myslí je tou největší tragédií, která nás může postihnout.

28.3.2024 v 16:13 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 22 | Diskuse

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 22 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 14.84 | Přečteno: 278 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 19.52 | Přečteno: 480 | Diskuse
Počet článků 33 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1388
"Pomocí jiným buduji sebe sama" Manželka, máma, kamarádka,věčná studentka, dobrovolnice pro DIA-HELP, o.s. Most, pracující

Seznam rubrik

Oblíbené stránky

více

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...