Setkání spolužáků....anebrž SLEZINA!

26. 05. 2013 22:20:00
Tak, uplynul další roky a tentokráte jsme se nesešli ve čtyřech či pěti lidech, ale i ostatní se „pochlapili“ a sešlo se nás, považte, celých DVANÁCT osob nyní již dospělého věku. Jistě to všichni znáte, takových setkání je týdně dvanáct do tuctu, vítání, divení – jejej, to jsi ty, tebe jsem hned poznala, jejej, to jsi ty, tebe jsem tedy opravdu nepoznala, ty ses vůbec nezměnil /nezměnila/, jé, ty jsi krásně zhubla, kočka....apod. apod.
Kousek tridy
Kousek tridyRoman Urbanek

A pak to začne, jedna sklenička, druhá sklenička, různé přesedávání na různá místa, aby člověk pokecal se všemi a nikoho nevynechal, protože při tom běžném hospodském ruchu, smíchu spolužaček a hurónských výkřiků spolužáků jeden neslyší vlastního slova..... Do toho fotí dvorní fotograf, takový amatérský profesionál /promiň, Romane/ a fotí a fotí, člověk se nestíhá přiměřeně tvářit, natož takový člověk, který je naprosto nefotogenický a ještě poslouchá připomínky typu:“ Nenos tu černou, já vím, že zeštíhluje, ale na fotky, víš, to prostě nejde.“ Přitom vaše tmavě hnědé vlasy vyjdou stejně jako antracitově černé, navzdory tvářence vypadáte jako Sněhurka a halenka, která vám v zrcadle ukazuje mínus min. 5 kg, tak na fotce min. 15 kg přidá. Aha, je černá, proto ta připomínka pana fotografa....

A tak řeč plyne, výbuchy smíchu se opakují s čím dál tím rychleji se opakující frekvencí, někdo bohužel musí na noční, někdo by dostal doma držťkovou, někoho pálí oči od kouře..., prostě nás nakonec zůstává o něco méně. A nejrozjívenější spolužačka zvolá:“ Jde se na diskotéku tady vedle, jsou tam zamluvená místa!“ Tuhne mi čelist, na diskotéce jsem byla naposledy před dobrými patnácti lety.... Kromě toho mám silnou nevýhodu týkající se duševního i fyzického uvolnění – jsem zde autem, k večeři jsem měla 4dcl bílého, pak litry vody a kávy, jsem tedy dokonale střízlivá a s disco tancem zkušenosti vlastně desetiletí staré... co teď? Ale ano, zkusím to, nejsem žádná bábovka. Jde se na to!

Diskotéka eine kleine katastrofe! Nejen spolužačky se efektně vlní, dokonce si spolužáci! Včetně disciplíny tanec u tyče, hoj ty štědrý večere, to jsou mi ale kreace! S mým stárnoucím tělem neprovedu jediný ladný pohyb, svaly ze mne dělají něco jako žehlící prkno natřásajícími se špeky, šlapu nejen po svých nohách, ale i po nohách spolužáků, ale to nevadí, skvěle se bavím, i když mně začala bolet kyčel a puchýře z mých pracovních lodiček se notně ozývají....

Po půlnoci již odpadám, jsem unavená, zpocená, kyčel mi vrže, nohy bolí.... Loučím se, odvezu pár dalších unavených spolutančících a vyrážím na třináctikilometrovou cestu domů, poslouchám písničky z rádia a jedu skutečně jen povolenou rychlostí. Přijíždím do svého města a výrazně zpomaluji, hrají nějaký ploužák z doby mého mládí, mně se klíží oči, jsem unavená, jedu zhruba třicítkou a odbočuji k našemu domu....vtom se za mnou rozbliká majáček, slušně parkuji a vystupuji z auta, za mnou zůstává stát služební octávka státní policie a blíží se ke mně černý panáček:“ Dobrý večer, paní řidičko, silniční kontrola, prosím doklady od vozu....atd. atd.“ Hledám jako blázen, leč po výměně kabelky za manželovu malou sportovní kabeličku nacházím toliko techničák, zelenou kartu a kartičku s mou krevní skupinou.... Jsem prověřována na dálku a vyzvána k dýchnutí do alkoholtesteru. „Ježíši, já k večeři pila“ bleskne mi hlavou. Ruce se mi třesou, dech slábne a vázne, ale na třetí pokus je přístroj spokojen, hlásí 0,0 promile. Uf, ještěže jsem provozovala ty náročné tanečky a pila vodu a vodu od cca 19.30 hod.! Černý panáček poděkoval, popřál hezký večer a já unaveným, vratkým krokem odkráčela do bytu, kde jsem se úlevou rozesmála: „To byl ale super večírek! Už se těším na příští!“

Autor: Lucie Jiříková | neděle 26.5.2013 22:20 | karma článku: 12.96 | přečteno: 1014x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Ostatní

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 20 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 12.79 | Přečteno: 237 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 17.53 | Přečteno: 413 | Diskuse

Olča Vodová

zdánlivě zadarmo

(svoje slunce si musíme najít sami, pokud ho nemůžeme najít, hledejme ho v sobě...,svoje slunce si musíme najít sami, pokud ho nemůžeme najít, hledejme ho v sobě...)

27.3.2024 v 21:18 | Karma článku: 5.06 | Přečteno: 105 | Diskuse

Karel Trčálek

Jak se pracovníci ve školství pomstili uličnímu výboru iFčil oslavujícímu Karlův úspěch

No, mám-li být upřímný, pomsta to byla hodně sladká. Však se taky hned ze všech stran slétly vosy a začaly si dávat do trumpety tak, že se div v té slaďounké šťávičce neutopily....

27.3.2024 v 10:51 | Karma článku: 30.89 | Přečteno: 581 | Diskuse
Počet článků 33 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1387
"Pomocí jiným buduji sebe sama" Manželka, máma, kamarádka,věčná studentka, dobrovolnice pro DIA-HELP, o.s. Most, pracující

Seznam rubrik

Oblíbené stránky

více

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...